Va, är Jonas Gardell gay??

Buenos diaz!
Jag har nyss haft spanska lektion, och bara måste förklara hur jäkla roligt det är att läsa det! Jag vill verkligen bara lära mig det och prata det helt flytande, så jag försöker faktiskt en hel del nu att prata spanska ord (när jag kommer på vad ordet heter på spanska, vilket än är helt omöjligt, för jag pratar väl ungefär sådär 5000 ord om dagen, och än har jag bara hunnit plugga detta i några få veckor) Men jag ska banne mig lära mig det, och typ helt sluta snacka svenska.
I och för sig så anklagar de mig här i Halland för att inte prata svenska, för jag talar ju skånska... =) Ha ha , nåja.

Och Historia B går bra med, är så jäkla glad att jag har henne som lärare, hade henne förra terminen i Samhäll B, och hon är verkligen riktigt bra.
Och pedagogiskt ledarskap är sjukt intressant, dock lite tråkigt att jag har det på flex för det är mera ett ämne jag tror man lär sig mycket bättre om man har den i lektioner. Men nu fick det ju lösas på detta sättet.

Sen kommer det till Biologin... det har alltid varit mitt favoritämne. Fick ju faktiskt MVG i det... *skrytskryt* och visst denna kursen är väldigt intressant, men hon som är läraren... ahh... jag finner inte ord... jag orkar inte med henne, tycker hon är så in i helvetes dryg =(
vilket tyvär bidrar till att man tappar aningens intresse av kursen... =( men det ska jag inte låta det göra egentligen... men man önskar ju man hade en bättre lärare och inte en som borde ha gått i pension för x-antal år sen och typ sitta på hem eller något.
Shiiit va hård jag kan låta. Devil-Linn idag eller något...

Igår kväll var det trevligt, Jonas Gardell var på tvn. Han är b ä s t, så är det helt enkelt.
Och samtidigt sms:ade jag med mamma så hon också skulle se det, och då skrev jag typ något med "ja kolla jonas, han är så söt, han är bäst" (ja men så pratar jag så...) och hon bara skrev värsta konstiga sms:et tillbak "ja visst är han söt, en bra kille för dig"
Jag bara WHAT, men fattade vad hon menade men det blev ju bara roligt av det så jag bara "han är gay" och mamma bara: "jag vet"
Helt sjukt... galenskap! =)

Ska åka till Skåneland i eftermiddag.. ska cykla till lägenheten och dammsuga och vattna blommor nu... sen tillbaka på söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0