Vad e grejen me Petter? egentligen

Goddagens.
Satt i förmiddags och kollade på the voice tv... och då visade dom den där stora konsertgalan... IGEN... och Petter var där och firar ju som sagt 10 år som artist nu.
Jag ställer mig då frågan; vilka lyssnar egentligen på Petter?
Alltså jag, som 21 åring tycker han mest gör tramsiga låtar och kan väl förstå om han gjorde sådana texter när han själv va typ 18, men vadå nu är han liksom väl över 30 och fortfarande skriver fjönt, ordagrant.
Är det 12 åriga småkillar som lyssnar på Petter?
Vilka lyssnar på Petter egentligen?
Men uppenbarligen kan jag inget säga, för visst hans koncept funkar ju och som han själv säger "det går bra nu, pengar rullar in som de ska, det går bra nu"
ja visst fan gör det. Men frågan är Varför??

-
har precis haft lite espanol lektion och ska ha flexträff på historia b nu om tio min... ikväll börjar typ världens bästa serie med nya avsnitt =) =) =)
My name is Earl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0