vadå data missbrukare

jag glömde ju det sjuka/ironiska ang idag
att jag igår sölade i soffan o va för lat o sölig för att dra mig ur soffan igår kväll o inte tittade vad som skulle vara på min biologi lektion idag då jag istället ställde klockan på 06.30 med snooza till 07.00 o sen drar mig upp (jag brukar låtsats att en sån jävla monstertruck, eller vad de nu heter sån där som drar upp sten o tunga grejor) drar upp mig ur säng när jag ska upp tidigt o vill hellre stanna i sängen..
men denna morgonen, så drar jag mig alltså upp (som alla andra tidiga morgnar som den duktiga människa man är) och kollar vad som ska vankas på schemat idag på biologin. vad står det?! "Måndag, vecka 39 - ingen lektion" FAN. och jag hade kunnat gå och sova igen om jag nu mänskligt funkat så och inte alls där emellan hunnit upp och sminka mig, tagit på kläder, - alltså gjort mig i ordning.
Jaha, så det blev att sätta sig och vara duktig ändå. Pluggade biologi typ 1, 5 timme, sen åt jag två knäckemackor och sen cyklade jag till stan och köpte en ny mobil på telia och sen cyklade jag tillbaka och pluggade lite till och kollade på Oprah, tills det va dags för Al Bundy.
Jaha, och sen skulle jag ju ha spanska... 14.30... cyklar som en jävla galning för att aldrig bli sen... och springer genom hela "halvövervåningen" och hittar fan ingen spanskalärare och ingen spanska-klass-kompis heller och kuttar ner till expeditionen som förklarar att hela skolan har studiedag och typ INGEN lärare är här... jaha... värst va pretinisiös (kan inte stava det ordet) jag är och blir bara sne att jag är så jävla plugghäst som till och med missar när man kunnat sova en stund till.
Och inte nog med det, nu har jag suttit här på skolan, två hela fucking jävla tomma datasalar för mig själv.
Jag säger bara en sak: Tack för youtube.
Plus att jag nog ska dra mig tillbaka till lägenheten... al bundy börjar om 9 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0