detta med kärlek.. vem fan fattar? det finns tusen olika sorters

Så fin, så fin han är. Under alla dessa år. Han kropp, jag har aldrig sett något finare. Våra kroppar tillsammans, - det länkas så exakt så fint.  Hans läppar mixas så fint med mina läppar, och denna famn och denna människa har ju hela mitt lilla känslohjärta i sin famn, varför bryr han så lite, när det finns massa andra runt mig som är så rädd om både mig och mitt hjärta?

jag har tusen ord till men just nu och som ibland behåller jag de alla för mig själv.

vet ni vad? min farmor&farfar hade jättestora björnbärsbuskar & hallonbuskar när jag växte upp. de åt vi med glass. jag, pappa,farmor, och farfar. (och ibland mamma, och andra i släkten) det var ett underbart mysminne som man värderar. jag kan lätt säga att jag hade en otrolig barndom, den bästa som finns. jag va en glad liten tös med guldlockar hela hela tiden, och livet lekte.

Nu har jag mött vuxenlivet....... och välkommnat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0