jag fattar aldrig ni som inte var stolta över era fräknar. jag var fett avundsjuk. jag hade ju inga!!

Fan va bra hon är. Gynning. Denna underbara människa! Jag sa fan det redan när hon var med i Big Brother, "den där bruttan har banne mig något speciellt" och idag, var hon med på Efter tio med Malou och hon är så jäkla go och äkta, skit samma om hade sillisar innan, who givs a shit anyway?
Önskar jag själv kunde ha kontakt med min kreativa sida som henne. Placera ut sin inre ångest&tankar och sen lämna det på en stor tavla och sen låta det vara aningens borta.

Har målat mina naglar med ett kladdigt rött nagellack, lyssnat på lite go&glad kexchoklad-musik och jag älskar dessa små fräknar jag får när solen väl tittar fram och vi spenderade nästan hela påsken ute i solen på balkongen.(altså inte jag och mina fräknar, utan jag&mina vänner. det va så dom kom till.fräknarna alltså...) mina fräknar är supersöta och jag kan aldrig fatta dom som hade det när dom va små och skämdes över dom. jag hade inga fräknar, men nu har jag små charmiga som bara är så så såååå söta!!!
(altlså jag är liksom seriös)

På tal om söta fräknar så är jag ju galen i sötisen Pippi. Typ har alla avsnitt&hennes filmer med henne och säkerligen sett trehundratusen miljarder gånger        http://www.youtube.com/watch?v=2VWbj26mLuY
allting astrid lindgren har gjort är underbart. jag växte upp med det, och det ska jag även vissa för mina barn. jag tror på denna underbara barndom hon delar med av. nu hade jag en väldigt bra barndom oavsett, men jag tror att hennes sätt att se barn är något väldigt, väldigt speciellt. All cred till Astrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0