junkie I am

Jag läser typ dömaxat måååånga bloggar (vissa glider jag tydligen bara in på) men any way , grejen ÄR att man liksom ska lägga massa pics o så.. och eftersom jag dock har två digicams där hemma och det inte finns en enda jävla mening med att de skulle samla damm så ska jag åter igen börja bli fotobög , för typ ett år sen plåta jag massamassamassa (ni som minns ni vet) typ allt och sen fick jag en söt rosa mobil som kunde plåta o då gjorde jag tyvär det jag aldrig trodde jag skulle luras med i... = att plåta mindre med digiscamen...
Loser jag är!
Nåja.... Im back at the horse now... så ska ni umgås med mig från och med nu (eller nästa helg, när jag hämtar mina cams) så ska jag fan plåta ALLT.
För jag har banne mig sån där vilja maxat att plåta plåta plåta tills pekfingret strejkar.

Fan va jag vill vara med i BIG BROTHER. vilka är med på en röstinsamling att de ska börja igen? och att jag ska få vara med? *blinkar med ögonen och ler väldigt charmigt* =)

I´m a true junkie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0