lazy sunday

Det blev en sen natt igår, bara slöade hemma i soffan och kollade tv och pysslade in till småtimmarna. Och en sen förmiddag, tog itu med min balkong igår för eftersom våren nu är här på riktigt så har det bara varit rent pinsamt att steppa ut på morgonen för att beskåda vädret när en grönmöglig balkong möter ens blick... Nåja, och sen blev lite mera städande idag och senare kollade jag filmen 21 gram med Sean Pean, och den var lagom halvtpsyko men absolut bra!
Sen träffade jag min bror Fredde på stationen, och vi skulle ta samma tåg, han till göteborg och jag till halmstad.
Så efter mera än en veckas ledighet börjar det nu dra mot sitt slut, men det känns helt okey att vara uppe igen och igång. När jag kom hit så visade det sig att i helgen hade mamma gjort skaldjurspaj och lämnat kvar till mig. Och jag typ tycker det är en av världens godaste rätter så det var fest i magen, det =)

Jo, btw... det fixar sig antagligen med cash&jobb i sommar.... blir göteborg då då.... men inget är helt säkert än så jag yttrar mig inte mera om det än...

 Vilken härlig mamma jag har som fixat denna goda skaldjurspaj till mig =) =) =) YUMMI YUMMI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0