härligt festival!

I onsdags började Festivaldax här i Hässleholm, och den kvällen var jag först ute med min pappa, och gick runt lite i staden, käkade och drack någon cider på Asia Corner, och sen träffade vi mamma Textil och Einar på Kingan och såg Dan Hylander. Trevlig kväll tillsammans med mina kära föräldrar! =)
Igår var jag ute med mats och peter och hade det trevligt, blev några ciders, fylleåk i pariser-hjulet och fyllemat langos, och sen hem och zzznarka kudden i soffan. Och imorse kom Stridh hem till mig och vi bestämde oss för att bege oss till stranden, och åkte till Rigeleje vid Åhus, och spenderade några trevliga timmar där. Stridhan var lite chicken och badade inte, men jag var i 3 gånger och jättehärligt! Vi har haft fina timmar, och nu har jag precis kommit hem, jag ska sminka mig och göra mig lite i ordning medans Stridh är i Tyringe och matar sin systers katt och sen ska vi ut på festivalen och antagligen träffa min bror och hans brud.
Hoppas ni har det fint där ute, mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0