kryp som små ångestinsekter på min kropp

Oh, ångest ångest ångest, man pnedlar som en jävla mensbinda mellan ångest&förbannad&tårar (och jag som inte haft mens på flera år) men anyway, idag blev jag lite maxat sne.
Ah jag ger hässleholm, skåne, sverige ett fucking jävla år till, sen är det big time bye bye och ni lär inte se mig här, sen drar jag ,
jag tänker leva mitt liv bara dra, leva, tänk va livet kan ge!!!
Inte i Hässleholm.

Trust me, im the next Marilyn.
Kommer aldrig bli vacker som henne, men hennes mysteri ska jag lyckas med. Marilyn Monroe. She´s me honey.
Och fy faaaan va jag ska härifrån.

Ps. Jag har världens bästa föräldrar, och jag älskar dom så mycket. De gör att jag tror på livet.
-
Imorgon lägger jag in pics här så check it out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0