linda rosing va ju i malmö

jag får hybris, irritation, utslag
hallå, Linda Rosing va på Malmö festivalen i helgen.........
Åh ångest. Hon är lätt Sveriges Vackraste Kvinna (fast först kommer ju dock Victoria Silvstedt) men ändå.

Det va liksom 2005 or something jag träffade henne. Maxat länge sen.
Jag tycker ni ska kolla Linda:s blogg för den bruttan är rolig&smart, oavsett vad ni tror.

Har en bild på mig och Linda, och sen en till med mig o paula o en snubbe till sen då jag träffade henne på Björket. (ja tyvär är det jag, när jag va sjuk under de åren, men skit i det nu, - jag har iaf träffat Linda Rosing!!!!)

  jag och Linda kramas på Björket.

  Jag  och Paula (lika galna Linda Rosing-fans) drog till Björket med en annan snubbe (?) men Linda Rosing står bredvid ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0