Thåström är kungen

Uppdatering...
I torsdags var det en heldag i skolan, sen hem en snabb sväng, fixa till sig lite, sen åkte mamma textil& jag till Malmö och träffade Lena på stan och gick runt på festivalen och satte oss sen och snackade och köpte mat nere vid kanalen. Sen var det dags för THÅSTRÖM som jag ju inte finner ord till hur mycket jag tycker om honom&hans musik, texter. Träffade Richard, Therese och några andra och vi begav oss långt fram mot scenen. Jag och en av brudarna hamnade längst fram och som alltid så gör han en bra konsert, denna var dock snäppet bättre nästan. Han var på gott humör, och skrattade och log och lirade riktigt bra!
Thåström är sån jävla levande kick.

Fredags var det skolan och sen en lugn fredagskväll, vi kollade film och tog det bara lugnt. Det samma gjordes igår, så det har varit en väldigt lugn helg.
Vi gick till Kvantum igår och handlade, jag köpte boken "14 år till salu" om en sann berättelse från en svensk ung tjej. Läste rätt mycket av den igår så idag blir det nog att fortsätta med det, samt lite pluggande. Det är skitkul att plugga till kock, och jag trivs verkligen med klasskamrater och lärare.
Endast härligt är livet nu alltså =)

Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0