underbara sverige i ett litet nötskal

Hej mina läsare....
Jösses jag lovar o lovar att bli bättre på detta men jag ska oxå verkligen tala om att enda anledningen till att det inte blir inlägg är pga min FORTFARANDE virusdata som är så jävla bajsdum att man blir gråhårig!
Jo lite stress har det la varit annars oxå- allt från käääääääärleksstrul till massa skolgrejs.
men ikväll är jag svår, eller besviken?
men jag har iaf pimplat lite vino ner i halsen, mycket Thåströmmusik (så fin han va på "Skavlan" förra helgen. YUMMI YUMMI och skulle fixa pics från min mobila sektion ikväll men nothing did happend så shit that liksom.

jo och så är jag ute och jobbar nu, jävligt svåra tider. måste asa mig upp runt 5, svår för en sån som mig som sitter och är tänkande o svår hela nätterna-nu oxå en skrivperiod - mycket tänk tänk.
men det är tydligen så svenska jävla normen funkar, börjar 07.00 sluta 15.30 och va en svensson.

jag drar direkt till varmare bredgrader efter sweden rock, vem ska med?
bye bye sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0