big brother

Alla är väldigt medvetna om att jag är en väldigt kändisbög. Jag tycker det är jätteintressant med skvallertidningar, dock nu ännu bättre när internet finns. Jag läser som sagt väldigt mycket om olika kändisar.
Imorse, när jag kollade på Vakna med the voice så berättade ju Linda Rosing att nu ska det börjas reprissändas BIG BROTHER 2003. Jag ska bara berätta att just Big Brother, Baren och Robinson... ja alla dokusåpor som var möjliga att se tittade givetvis jag på. Och just Big Brother 2003, var satans intressant.
Enligt aftonbladet så är typ ingen av deltagarna från då alls glada att det ska visas om igen. Vilket kan vara förstådligt... Of course.
Men en som dock är glad över det är just en viss Linn Milefalk!
Så satans glad att jag bara måste surfa vidare in på Tv400 genast och kolla när reprisstaren ska börja!!
Tjohoo!!
 Några av de härliga deltagarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0