lets dance

Sitter och kollar på Lets Dance på 4an. Gillar verkligen Magnus Samuelsson ("världens starkaste man") som jag träffat, btw. Han var bra ikväll! Att Leila Bagge plötsligt blev ombad att visa rumpan; oh surprize liksom... Så jävla uppenbart, men visst, jag tycker det är 2 much tragg om hennes rumpa (speciellt förra fredagen) men att hon idag hade svarta trosor, med text "Kizz" på känns så jäkla uppenbart.
Roligt? Nej, uppenbart.

Btw, ringde min förkylda mamma och tänkte "break the news" - att jag liksom tatuerat mig idag (vet ju vad hon tycker) så hon sa "neeej, Linn...." och "Du kommer ångra dig, när du blir 60 år" och sånt där. Jag gav henne en stund att smälta det och sen dess har vi sms:at om just Lets Dance. Och jag tänkte att "lika bra att ta två flugor i en smäll" så jag mms:ade en bild på den nya tatueringen till min pappa. Han brukar vara lugn med sådant här.
Liksom, hallå, jag är 22 år detta år.
Plus att jag bara äääälskar min nya tatuering!!!
Pysslar om den, andra gången jag smörjer in den idag. Så rädd och försiktig om min fina.

Jo.. Laila bagges klänning 2night, vill jag ha. Give it 2 me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0