linda rosing

Big Brother NU! PÅ TV400. Åh så roligt =) Har suttit och fällt tårar till galaprisen till the Oscarsfinally, och I love Sean Penn. Såg ni hans tal?! OMG.
Annat ang galan.... poor Jennifer Aniston liksom, att stå där o babbla med jack black (inget ont om han) medans liksom Brad&Angelina sitter tillsammans i nån jävla krok med hundra barn. LIksom hallå?

Jaja.. bra vinnare så årets oscars får ett plus i kanten.

nu kollar jag på repriserna av Big Brother och flashbacks, gud va jag satt framför tvn under denna säsong och min mamma tyckte att det va ett dumt program att titta på, så hon nästan förbjöd mig.
Mamma ville att inte skulle titta på sådana "hjärndöda program".
så, jag tittade på discovery+big brother. fast det sistnämna fick jag titta i smyg..

Btw , fredag. Lääääääääängtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0