liseberg

Så var det onsdag, och jag har inte skrivit sen i måndags, och då begav jag mig iväg till Göteborg =) Känns på något sätt alltid befriande att åka dit, vet inte riktigt varför, men en härlig känsla iallafall. Jag kom upp vid 17 tiden och då träffade Kajsa (min brors sambo/flickvän) mig på stationen och vi gick runt i Femman ett tag och sen åkte vi till deras lägenhet som jag inte sett innan, och på kvällen skulle Kajsa iväg och dansa och Fredde jobbade så jag softade och tog det lugnt.
Anledningen till varför jag åkte till Göteborg var ju för denna anställningsintervjun på Liseberg, som skulle äga rum igår morse klockan 9. Med lite fjärilar i magen, så tog jag spårvagn dit och träffade några andra, och först började det med att vi alla skulle ha gemensam information och få svara på frågor, lite grupparbete och sådär, och sen var det dags för en 10min kort egen intervju, och det kändes faktiskt riktigt bra =)
Björn, han som intervjuvade mig verkade postivi och ställde massa roliga frågor, mest för att kolla vilket jobb jag i så fall, om jag får det, skulle passa i. Han tyckte det var positivt att jag jobbat inom restaurang, och att jag hade en make up artist utbildning.
Så allting kändes faktiskt bra! Nu hoppashoppashoppas jag verkligen att jag får detta jobb.
Göteborg under hela sommaren hade varit underbart, att ha jobb (=pengar&sysselsättning) är toppen och ja, att jobba med ett härligt gäng på Liseberg. Alla var ungefär runt 19-25 år, så det kan ju bara bli kul =)
Får besked i mitten av mars-slutet av mars.

Och efter jag varit där, så begav jag mig ut på stan och mådde bra, gick i affärer, solen sken, och jag mådde bara bra. Åkte tillbaka till Halmstad sen på eftermiddagen och tog en lugn kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0