men hallå lixom

Kollar på Melodifestivalen delfinal sista typ... har sett 2/4.
Alltså seriöst, jag fattar inte, skulle Agnes vara något speciellt?  Visst, hon va duktigduktig och vann Idol men liksom efter det, vad har hon då gjort för bra? Jag HATAR hennes urdåliga låt Relize me eller hur den nu stavas. Men fan släpp lös henne då så jag slipper höra hennes jävla gnäll om befrielse. Vill du ha ett råd, lilla gumman? Sluta sjunga, go back to school.
Gud så pinsam hon är.
Tredje låten avklarad på Melodifestivalen och jag kan väl säga att det här nummer två låten var okey, ifall man slipper se dom, liksom är 90talet inne igen eller? I dont think so.
Brudarna som sjunger nu, funkar någorlunda faktiskt. Hon där Sahline och norskan.

BWO ska vinna hela grejen så är det bara.

Åh, btw, kollade på en superintressant dokumentär på Access;


19:00 - 20:00

Experimentdoktorer

"Dokumentär. Del 3. Sambandet mellan mat och hälsa upptäcks. Dr Joseph Goldberger var en av pionjärerna att komma fram till detta. Han åt en döende patients avföring. Under det senaste seklet har läkevetenskapen utvecklats i hög hastighet. Detta tack vare ett antal modiga forskare som i början använde sig själva som försökspersoner"

det var inte så äckligt som det låter, utan jävligt intressant. Handlade mest om Sinclair som hade en lång teori och testade den, ang att äta fisk och olika dieter , hur det påverkade kroppen&the mind... jätteintressant var det iaf.

fan, Thorleifs med på Melodifestivalen nu.... Fatta döööpinsamnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0