nygaddad

Glädje Glädje Glädje!
Jag är nytatuerad och väldigt fint blev det! Klockan 11 idag på Andys Tattoo här i Halmstad.
Blev verkligen jättenöjd, och priset blev dock mindre än vad det var sagt från början, så det var också bra.
Är verkligen nöjd, nu ska jag få pyssla om min fina, i några dagar, och till och med det är faktiskt härligt =)
Jag stannar i Halmstad denna helg, ska plugga inför prov på onsdag.
Mamma kommer inte upp denna helg, för hon ligger hemma med influensan, och den vill jag heller inte ha.

Sitter och kollar på "Pippi på de 7 haven" på tv4 Film, och jag har säkerligen sett denna film, iallafall 50gånger. Pippi Långstrump är så härlig, hon är verkligen bäst.

Bild på tatueringen kan jag nog inte fixa fråns nästa helg, har min digitalkamera hemma nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0