Provnojan drabbar oss alla,

Så var terminens först prov skrivit... Varför är man alltid sådär nojig i kroppen innan prov, fast egentligen blir man bara triggad av känslan i kroppen, och sen när det är typ två minuter innan provet så känns det som "fan jag har ingen aning om vad provet ens handlar om!!" så blir man en jävla hispig nojig människa. Sen sitter man och skriver, tänker "fan, jag kan ju en del av detta, heeey,- det där minns jag, det kan jag" och så skriver man så satans snabbt att man skulle kunna tro att någon stod med värsta K-pisten riktad mot ens huvud. Man vill liksom bara få ut, ut, ut det.. ur pennan, på pappret.
Sen när man är klar, då tittar man igenom, dumförklarar sig själv just på den enklaste frågan som man just tappat bort svaret på, helt totalt, men är nöjd med det andra. Pustar ut ett tag, men stör sig ändå på denna lilla,lilla,lilla enkla fråga som man absolut inte kan komma ihåg.
Så är det typ ALLTID.
Nåja, det kändes bra, och nu lugnar jag ner mig själv..

Det är så satans kallt, att jag banne mig bara längtar till att komma till lägenheten och krypa ihop i soffan och slökolla tv. Men innan dess, måste jag liksom ut i det kalla vädret. Kyla är fan det värsta jag vet.
Nåja, bara att ta tjuren vid hornet... or something... eller kanske ta tag i mig själv och dra mig ut mot cyklen... Även om jag fryser som en gnu!!!!

 Jag... en frusen gnu, som bara längtar hem till värme&tvn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0