Smink, jobb

Shiiiit, faaaan va B jag är!
Har helt glömt att berätta om i fredags... jobbet på Liseberg...
Åkte ju upp i torsdags kväll, spenderade kvällen med att tragga med min bror, drack bananlikör med laktosfri mjölk (tack och lov) och sen kom Kajsa hem (Freddes sambo/ flickvän) och sen tragga vi ett tag och sen blev det att pösa ner i soffan för min del och zznarka, och sen spårvagnen till Liseberg och dax för mina tre "prov-sminkningar" ang jobbet på Liseberg, gick rätt så bra, får besked inom en vecka.
Efter det softa jag runt i stan i GBG och begav mig sen till Skåne igen.
I fredags kväll umgicks jag först med Limbo, men senare med Dane och True kom upp sen. Så jäkla kul, inte träffat sweetiepie True på dööölänge.
Men sen mitt i natten fick de pingla vidare för jag skulle ju upp någorlunda tidigt och behövde min skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0