vadå ledighet, maxat upptagen

wow, en veckas ledighet, och redan efter jag vaknat idag så insåg jag att den inte alls kommer att vara ledighet. idag hann jag med en del, och har nyss kommit hem. fixade lite god lax och åt med brocolli. Mums.
Imorgon ska jag och Stridh till Kristianstad, först gå en shoppingtur, sen bio och sen hitta någon mysig restaurang på stan och äta middag.
På onsdag ska jag och Peter till Lund (han ringde idag och jag var helt på ideén, det va länge sen jag var i Lund och kul att tragga med Peter)
Och torsdag ska jag träffa pappa och åka till Ikea och fördriva eftermiddagen. Vi är rätt svaga för Ikea, I guess.
Och sen kommer helgen, och åker jag inte till Halmstad på fredag med mamma så blir det tåget på söndag, men smartast är nog att åka på fredag, så som alla drar i mig och så mycket som ska hinnas med, när man är poppis =)
Men visst är det kul, och livet underbart.
Saknar mitt fina hjärta, men ikväll blir det att pyssla hemma, så jag får vänta att träffa han tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0