vårkänslor

Lördag idag, jag gillar lördagar. Speciellt när våren närmar sig, och man vaknar, går upp och sölar lite, kollar lite tv, ser att solen skiner och gör sig i ordning för en promenad till stan. Gick en runda på stan i det fina vädret och mådde bara bra, sen hände en annan rolig sak också =)
Kom tillbaka till lägenheten för två timmar sen, har fixat lite kokt lax och brocolli och ätit det, så jäkla gott. Fisk är banne mig det godaste som finns att äta. De säger att man ska äta det helst 2 gånger i veckan, för då blir man klok, jag äter nog det iallafall 4-5 gånger i veckan så jag måste vara väldigt klok! =)
Har kollat dvd:n med Mia och Klara , fyra avsnitt, jag totalt love them!

Angående min tatuering... så blev det givetvis negativism från mina föräldrar =( De tycker att de räcker nu, och de gillar inte att jag gjort denna. Men jag kan inte ta åt mig av det, för den är verkligen jättevacker&fin och jag kommer absolut inte att ångra mig. Förhoppningsvis ändrar de sin åsikt när det väl fått se den.
Nåja. *Pust*

Ikväll ska jag kolla på "Rocksystrar" på 4an klockan 21.35. Med Goldie Hawn =) Rätt sött film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0