2morrow BACK 2 SKÅNELAND

Nu är jag riktigt igång i skolan, och det känns bara roligt, även om man slöar lite efter julledighet... men nu är det som vanligt, och det är ju faktiskt bara roligt, att lära sig massa nytt, träffa massa folk, ha något att göra. Jajamänsan.
Men just idag är jag faktiskt mest jäkligt glad över att imorgon kväll åker jag hem till Hässleholm =) Har inte varit hemma på två och en halv vecka... Oj oj... och så saknar jag massa vänner , så helgen kommer bli toppen!
Och imorgon kväll är det rockbjörnen!
Lovely lovely.

Fick ett roligt mms... när vi sitter en lördag, dagen innan jag åkte till Halmstad, och ska ut och dricka löl =)
Jag med hunden (nej det är inte Tonys hund), Jörgen och Todde.
Ja det var en rolig dag... sen hamnade vi ju i Vinslöv, också nice.

Åh, har massa hemlääääängtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0