ingen vidare bra början... 2009

Hallå i rutan...
Japp, jag finns kvar... dagarna lyckas bara försvinna satans snabbt och jag antar att det är så med ledighet. Nu är det snart back to normal igen... vilket känns bra, och sådär.
Efter nyår blev det tre jobbiga dagar, jag lyckades såra en människa jag tycker väldigt mycket om, så de dagarna mådde jag inte bra.
Nu har det löst sig, en del, för vi har snackat och förhoppningsvis kommer allt bli jättebra.

idag har jag mest tagit det lugnt. Jag har storstädat och spelat xbox. Fatta jag spelade två timmar och hade kommit skitlångt och så fastnar spelet!!!! Ahhh grrraaahhh!!!!
Maxat sne blev jag.

Men nu ska jag spela lite till... ville mest checka in här och skriva några rader till mina trogna läsare =)
Hoppas ni har haft en fin nyår!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0