new muzica

Är hungrig. Kom på att shit va länge sen det var jag åt bakad potatis med någon god fyllning. Eller nja, visserligen åt jag nog det innan jul ungefär, någon helg mamma var uppe i Halmstad och fixade det =)
Det är sjukt gott. Då åt vi det tillsammans med köttfärssås och också väldans gottis.
Ikväll ska jag nog äta sallad. Tråkigt som fan, men ja jag vet ju själv varför...

 Gottis!

Nu ska jag ha träff om 10 min och sen ut i kylan och till lägenheten.
Fan imorse (eller förmiddags kanske det kallas vid 11tiden) så tyckte jag att jag fick vårkänslor för solen lyste och det verkade så satans bra. Sen kollade jag temperaturen... 1,8 grader.. Hrmf... och mycket väl var det både kallt och halt ute bär jag väl drog mig ut.
Lääääängtar verkligen till våren nu. Kom igen. Sol och allmän glädje fyller kroppen.
Varsegod, våren, du får gärna komma nu.

Btw, så har jag "upptäckt" två jäkla bra artiser. Veronica Maggio (hennes "17år" låt är bra!) och Lykke Li.
Spelar de rätt flittigt på youtube faktiskt =)
Och så kan jag inte annat än att fortsätta strö komplimager åt James Tyler! Som jag lyssnar på HELA tiden jag är i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0