sushi

Idag, nyligen så kom jag fram till ett bra nyårslöfte!
Eller nja, det är kanske inget vidare löfte... men ja, iallafall... jag har ju snackat rätt mycket skitsnack om just sushi.
Fast jag aldrig testat det.
Ibland är jag sån där... tycker och yttrar mig om saker som jag inte råkar veta så mycket om. Och jag är medveten om att det är dåligt...
(Ungefär som så mycket skitsnack jag snackade om "desperate housewife", fast nu är jag helt fast vid tvn när det visas... och samma med att äta kål.., som jag jag sen testade och tyckte det var galet gott...)
Jajja, ni fattar...

Nu har jag iallafall traggat bort någon halvtimme inne på ett forum och snackat om sushi!
Och fått massa bra tips vad som jag ska testa min första gång! Och det finns ju massa gott! Som jag älskar vanligtvis! Typ lax, räkor, crabstick... etc, etc.

Så det ska banne mig testas detta året!!! Och inom en snar framtid också!!!
Finns en del sushi ställen i Halmstad också, så det ska nog inte bli några problem.

 Ser ju färgglatt och gott ut... faktiskt... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0