jag som redan är hypad tillräckligt?

Kryss i taket - Jag har lapat så jäkla massa sol att jag till och med fått solbrända ben! Jag brukar nämligen resonera sådär att jag har alldeles för pinsamt vita ben för att ens vissa dom för solen och väljer därför inte att göra det för om jag väl gör det så får jag höra sådant som "va fan ska du blända solen själv eller?!" och väljer därför inte att sola benen. Så nu har jag laxrosa färgade ben och är glad över det för imorgon när jag vaknar har det nog lagt sig till en finfin bränna.
Man får inte vara dum!
Nåja, som sagt det har solats och traggats och umgåts och det är sommarkänsla med att alla samlas vid Tingsbacken.
Vi satt där igår och framåt kvällen när Lalle slutat jobba gick jag till honom, blev lite knas, och sen hem, och hamnade uppe hos min granne Peter och drack lite kaffe med lite gök i, och som alla fattar så är jag inte riktigt personen som ska ha något "uppåt" så jag blev jag piggare än piggelinglassen itself, så när jag väl kom till min lägenhet så var jag ju helt igång, så i säng runt 3, och upp vid 5.
(Som sagt det finns många anledningar för mig att aldrig hålla på/ testa droger, för jag triggar fan igång anyway. Kids, stay away from drogs - stay in school! )
Moral-tant Linn.

Nåja, och idag blev det dumburken till typ ett och sen till Lalle,
energienergi
:S
Dooh.
Trötthet, och sen till staden, träffade Jörgen&Tomas och satt och tragga några timmar och hade det trevligt på Tingsbacken. Drog mig hemåt runt typ 8 ikväll. Fixat lax och brocolli. Gottis.
Behövde lite frukost.

Sitter och lyssnar på Pink Floyd& Tracy Chapman och oavsett vilket så är jag nöjd med att fan äntligen är sommaren här.

Saknar dock min fina älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0