längtar redan tills nästa år!

Vi begav oss iväg mot Norje-Boke och Sweden Rock och träffade massa trevligt folk, det blev fest och bra musik, såg Kamelot, väldans bra! Dock i ösregn, men whatever, kvällen fortsatte och även om vi var alldeles dyngsura så gjorde det inget, vi sov i bilen den natten för jag insåg att jag absolut inte skulle överleva kylan ifall jag skulle sovit i ett förtält. Lördags tittade solen fram, och upp runt 4 på morgonen och det var lika bra att sätta igång festen direkt, dock begav vi oss till Hässleholm framåt kvällen, men det var helt okey, det var en bra festival och jag längtar redan nu tills nästa års.
I söndags var vi hos Emma, slökollade lite film, traggade. Idag verkar vara en jäkla soft dag, tänlte först att jag skulle bege mig till Halmstad och hämta betyg, men ringde och snackade med dom, och de sa att de likagärna kunde skicka dom till mig, så det var väl lika bra det, har lite dåligt med cash nu också nämligen.

Btw, jag ska till Metaltown =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0