du vill inte bråka med mig. väck inte björnen som sover.

wow, min data går snabbt igen. Ah, han är underbar.
Igår var det tingsbacken och sommar&sol och jag speldade Michael Jackson hela dagen & mådde ärligt talat dåligt och ledsamt att han inte lever längre. Förstå hur stor han var alltså. Riktigt. Folk som snackade massa skit igår och fittade sig i ord blev jag bara sne på, det är dags att öppna ögonen och se hans storhet och som människa.
Efter tingsbacken så blev det Wokhouse uteservering & drickisar, yummi yummi!!!
Sen upp till mig, småfest & trevligt sen till Lalle, knasknas blev det...

Idag vaknade jag av ett sms som gjorde mig sne.
Låt oss klargöra detta:
Jag har inte hånglat med T, på tingsbacken och aldrig annars heller.
Jag har inte någonsin gjort något med Hans, verkligen inte.
Jag finns inte på någon film på youtube (jo en, men det är från musikbyrån)

Idag är jag förbannad.
Lyssnar på Michael Jackson & ska dra mig till duschen snart & sen till staden.

Jävla Hässleholm jävla människor jävla idioter

Do not play me.

Men jag ska dra mig upp ur detta också, tänker inte lägga ner min dyrbara tid & energi på idioter

fast ikväll blir nice, I guess. Ska till Hasse, med Emma och så & bada pool & grilla o sen ska jag träffa Stridhan ikväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0