Christer Sjögren kan ha fått till det, faktiskt

Sitter kvar framför datan, fan lätt man fastnar framför dessa bra grejor alltså! =) Har tvn igång, och så dök den här äckliga reklamfilmen där Bert Karlsson gör reklam för dessa dansbandsskivor man ska köpa en varje vecka, och så är alla fula dansbands-ålderdomshems-gubbarna med och sjunger en gemensam låt. Så pinsamt! Och det är så satans äckligt när Thorleif (han i Thorleif´s, om ni inte förstod...) liksom blinkar med ögat och vadå, ska det vara charmigt, sexigt??? Jag fattar inte det, och snacka om att man tappar matlusten av hela den reklamfilmen.
Jag slår vad om att inga av dom dansbandsgubbarna någonsin fått till det... Helt seriöst, tror det är en hög oskulder allihopa, för de är extremt discusting! (Okey kanske Christer Sjögren...)

Nåja, sitter som sagt här, har dille på att spela massa The Cure musik idag. Måste fan snart förflytta mig från soffan och myskläderna och fixa mig. Ska bort till ticnet och fixa Thåström biljetten till lördag =)

Jo och så har jag blivit totalt förälskad och vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha... vill ha denna : http://www.netonnet.se/?iid=se118756&utm_source=kelkoose&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick

Snälla? *Gör förförisk blick och tindrar med ögonen*
=)

Bjuder på en The Cure låt också, check it out:
http://www.youtube.com/watch?v=NFMWZ8g8ueM&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0