Helt okey!

Jag vill verkligen börja med att verkligen förklara att jag inte sett alla dessa delfinaler för Melodifestivalen, därför hade jag inte riktigt koll igår när jag skrev... Först och främst hade jag aldrig hört denna med Caroline Af Ugglas, dock var allt jag skrev att jag undrade hur hon skulle passa som artist i Melodifestivalen, eller hur hennes sångröst var... Men grejen är den att så jävla bra den och hon var! Helt otroligt!
Varsegoood; http://www.youtube.com/watch?v=beFcEkDH83Y
(dock inte hennes uppträdande men dock låten)

Att E.M.D ens fick vara med med denna otroligt extremt dåliga låten är så jävla pinsamt. Och att Måns höll på att gå och vinna gjorde mig bara förbannad.
När det var otroligt spännande mellan nu Af Ugglas och Marlena så var jag på helvarv! Och sanningen att säga så gjorde det inget vem av dom som vann =)
Tycker bara lite synd om "Så vill stjänorna" med Molly... fick ynka 2 poäng... Nåja...

Men jag kan absolut säga att jag är nöjd från igår!!!

Gillar också H.E.A.T förståss... attans bra låt! http://www.youtube.com/watch?v=P9XVNK_6AzI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0