Kärlek är för dom-skivsläpp med rockkungen 2day!

Kom upp till Göteborg igår kväll, runt 21 tiden och åkte till fredde o kajsa. Satt och traggade och drack en bananlikör drink och intog soffan runt 12 snåret.
Imorse steg jag upp runt 8 tiden, och begav mig på min intervju på Liseberg, och idag var vi endast 5 pers, och de har tagit in 48 pers och det finns cirka 25 platser.
Från början var det cirka 6 500 pers som sökt till sommarjobb, men efter första gallringen så fick endast cirka 1000 st var kvar och en av dom var ju jag =)
Så nu är detta tredje intervjun så de är rätt sugna på att ha mig där, vilket känns attans roligt!
Idag gick riktigt bra, kändes verkligen bra.
Får besked inom tre veckor.

Efter jag lämnat Liseberg så begav jag mig mot stan med ett leende på läpparna och kollade runt i affärer, trivs verkligen i denna stad. Gick in på Rocks och gjorde vad jag givetvis skulle göra denna dag; handla Thåströms nya jättefräscha skiva som kom ut idag!
Sitter och lyssnar på den nu, kom nyss med tåget tillbaka till Halmstad.
 Thåström är rockkungen. Så otroligt bra, denna man.
Någon som ska med mig till Kristianstad den 28de mars och se han ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0