tankar om mens... reklam

Min lilla fina (tatueringen alltså) börjar bli "färdigsmord" och nu kliar den bara sådär som det gör när ett sår har sårskorpa och ska läkas. Den är fin!
Vet att ni bara längtar ihjäl er efter en bild, som ni lär få denna vecka =)

Det är reklam nu, från Desperate Housewifes som btw är jäkligt bra även idag, med just tankar angående reklam; varför alltid vita byxor vid mensskyddsreklam?
Så ologiskt.
Nu har jag inte haft mens sen jag var.... hmm... *tänker* typ 17 år... och jag minns inte att jag nojade med vad jag skulle ha på mig för färg på kläderna, utan mera just för att ha just mens, dock var jag "lyckligt" lottad och hade inte en sådan besvärlig&jobbig mens som tyvär många kvinnor dock har.
Mens är inget vidare roligt, men jag tror man ska tänka att det är iallafall ett bevis på att man är en frisk kvinna. Och det är egentligen bara positivt eller hur?
Jag vet att det låter fucked up eftersom jag själv inte har det, men detta handlar ju om pga vilka preventivmedel jag valt. Jag hade P-sprutan längre än vad som man egentligen bör ha, och nu har jag P-staven i 3 år. Att jag förlorade min mens under åren jag hade anorexi var en kroppslig förklaring som jag inte talar mera om nuförtiden.

Shit va spännande Desperate Housewifes är ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0