Thåström + jag = lördag

Hallå i rutan!

Vilken totally lovely day, alltså!
Intressant&härlig lektion&dialog och massa snack och skratt.
Sedan, mot staden, har fått dille på inredning , jag skulle mycket gärna vilja jobba med det och kunna alla små, små bra tips. Idag fick jag dille på några hemsidor, och sen när jag befann mig i stan så kollade jag in Åhléns, Hemtex och Lagerhause. Det är så fint och underbart, alla dessa små tips.
Återkommande projekt varje vår är ju för mig att ta itu med min balkong. Den ska skrubbas bort från grönmögel (dessa små knäppa svampar som förökar sig värre än kaniner) , den ska gärna stylas lite fint med någon blommig&grön duk och detta året vill jag gärna ha fina riktiga blommor där ute också. (ALLTSÅ KRÄVER JAG EN JÄTTEFIN SOMRIG OCH VARM SOMMAR!!!)

Btw, vännerna som vet att jag är hooked up på denna underbara man, -Thåström, -sms:en bara ramlar in... så vi blir nog ett helt gäng på lördag!!!! Lovely!
Call me darlings om ni vill &ska med!!!

 jag såg han i Lund & sen signade han min skiva i STHLM =)

 Vilken otrolig man.

Vilken kväll vi ska ha, all my honeys out there!
denna underbara låt och vackra man ska jag se spela om några dagar... check it out (fan jag älskar hans kroppsspråk)
http://www.youtube.com/watch?v=tD5tvz1bbOI&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0