tvkväll efter plugg

Det har varit en sån där glad dag. Liksom gladglad , jag har liksom mest gått med ett leende på läpparna hela dagen och bara känt mig väldans glad, och haft nära till skratt. Sådana här dagar är bara härliga. Man öppnar ögonen mycket bättre, och allting är roligt.
Imorgon är det dock dags för prov igen, och jag har pluggat hela eftermiddagen sen jag kom tillbaka från skolan.
Hittade en ny affär idag förresten =) Den ligger liksom bakom skolan, och där brukar jag inte gå... Jaja, whatever för er...

Alltså fatta! Idag är det hur mycket som helst på tv!
Nu börjar Den rätte för Rosing på 3an, och 21.00 börjar äntligen den nya säsongen av Desperate Housewife och klockan 22 börjar Gordon Ramsey´s cookalong på femman =) =) =)
Jag gillar verkligen Gordon, han är sådär kaxigt het liksom, plus att han faktiskt är snygg. Ja, jag tycker det.
All those badboys....

Nja, nu blir det fullkoncentration till Den rätte för Rosing , så jäkla synd om killarna att "råka" ut för Bobby, och vaxning av bröstet... Fast jag håller med Linda, män ska inte ha hår på bröstet ELLER ryggen. Urk Urk Urk!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0