Yummi Yummi

Imorgon är det alltså Våffeldagen som nog ingen missat =)
Alltså helt seriöst, jag har nog inte ätit våfflor på , ja, iallafall 6-7 år.... om inte mera. Jag brukar gilla det dock, attans gottis för magen.
Det är nästan så att jag faktiskt skulle ta och testa på det imorgon (att göra det själv då, för det är liksom inte svårt) Men sen å andra sidan.. som sagt; tråkigt att laga mat åt sig själv!
Jag skulle vilja ha våffelkalas med någon härlig prick!

Nåja, nu ska jag bege mig till stan... handla brocolli och sen inta soffan, har två eller tre uppgifter som jag ska göra idag, men sen spenderas kvällen framför tvn... ikväll är det ju den otroligt spännande fortsättningen Den Rätte För Rosing och hemmafruarna i Desperate Housewifes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0