aftonbladet idag

Det är ingen hemlighet med att verkligen våren/sommaren liksom är snart här, vädret är härligt och man bara dras ut, och sitta i solen och umgås med härliga människor, med go musik&dricka, det blir mycket så runt vår/sommartid och det är så även denna helg spenderades. I torsdags, Valborg begav jag mig och en kompis från Halmstad oss ner till Hässleholm och det blev fest uppe hos Lalle även denna helg, så även i fredags. I lördags var jag hemma hos min fina Stridh och lirade ps3 & hade en underbar dag. Igår var det söndag och jag spenderade den mest hemma i soffan och pluggade, och idag är det dags för prov, ska skriva nu kl 18. Känns okey.
Sitter och lyssnar på Opeth nu och de är verkligen skitbra! =)

Idag tog aftonbladet upp en väldigt viktig grej, något jag verkligen tycker var på tiden. Eftersom jag själv varit med om att blivit tagen strypgrepp på och en väldigt svartsjuk och aningens våldsam kille så skrämmer detta mig fan ännu mera, man vet ju aldrig vad som skulle kunna hänt....
Här är iaf aftonbladets http://www.aftonbladet.se/nyheter/153kvinnordodade/article4907759.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0