Kålhuvudet blev en i gänget

Nu är skolan nästan helt avklarad, med allt vad som ska lämnas in och lektioner som ska hållas och klasskompisar man ska krama, och jag öppnar snart dörren för sommaren & ledighet (tyvär, eftersom jag inte fått ett jobb än, men hoppas verkligen att jag får det)
Men än är det en uppgift som ska lämnas in, och betygssnack som ska hållas.

En helg har även flytit förbi & ja, det va party, hos Lalle, med Elias, Emma, Todde, J, och ja en trevlig helg. Vi hade rätt länge nu traggat om att vi skulle köra kåldolmar en dag, så i lördags begav vi oss till affären & inhandlade, sen dracks det vin, cider, öl och kålhuvudet döptes just till "Kålhuvudet", för vi målade en glad mun på honom, och Todde hade fått tag i lila hjärtformade-solglasögon, så de åkte på Kålhuvudet, och sen fick han en vintermössa på sig, och en cigg i mungippan och en mobil mot sitt "öra", vilket bidrog till att vi alla hade trevligt och roligt med (och åt) Kålhuvudet, så det var svårt att ta förväl av honom och liksom kötta sönder honom. Men Lalle tog rollen, och splattade upp Kålhuvudet och sen tog vi itu med att påbörja matlagningen av våra kåldolmar. 4 timmar senare var de klara och vi var ett nöjt gäng =)

Kom upp till Halmstad imorse, igår slöade vi mest uppe hos Lalle, kollade tv & mest soffliggande.

Imorgon händer inget, iaf inte i skolan för min del, och på torsdag är stora dagen, och sen blir det Hässleholm på kvällen, och på fredag ska jag träffa pappa och få min två dagars biljett till Siesta festivalen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0