my new one, its so hot

Ni kan aldrig gissa vilken jättefin, snygg plånbok som är i min ägo från & med idag!!! Japp den jättefina från HM, i lila/svart ormskinnsmönster. den ligger så fint i min rosa fluffiga väska nu och skerligen stormtrivs. Det enda negativa med den är att man inte kan ha foto:n typ sådär synligt, i min "gamla" plånka hade jag ju mina brorsöner& Stridh på bild där, men nu får de helt enkelt ligga i plånkan, men det är inte världens farligaste grej ju, de finns ju ändå i mitt hjärta& jag kan titta på dom ofta ändå=) (tänkte jag skulle låta fett brudig där, fan va jag lyckades) Nåja, nu ligger mina kort så fint i struktur och en alldeles fräsh ny plånbok! Love it!
(Skulle fixa pics på den, men HM:s hemsida har tydligen inte lagt ut den än)

Idag stör jag mig på:

http://nsk.se/article/20090506/NYHETER/784653267/1125/*/KRISTIANSTAD/eleverna-slipper-betala-for-maten

Varför skulle gymnasieelever betala för maten? Hallå lever vi I sverige eller eller gör vi?
 Nää, som sagt låt ungdomar få sina rättigeheter & äta mat i skolan!! sluta kasta ut cash på massa annat skit som ska in i detta land som jävla sossorna ska kasta ut cash åt hela jävla tiden. Vi ska släppa in en jävla massa pack i landet och inte ens ha cash att ge till ungdomarna i vårat land!!!!
Kanske dags för en wake-up call???????

Jävla omvända Sverige. I ett fucking nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0