lets spend the night together

Värdelösa bloggerska. Kan det ha med att gör att hela mina tagenter är överkladdiga av alkohol som spillts, eller att jag helt enkelt gör annat i livet?
Nåja i veckan tog jag vaccin mot svininfluesan som jag verkligen tycker att man ska. Annars tycker jag helt enkelt man är dum i huvudet.
Jag har mått helt ok efter denna, föruom lite ont i armen, men som då fan inte gör mig ngt alls.

Och skolan, i köket går bara framåt och är så jävla roligt. I love it.

Igår kom pappa till Hässleholm och hämtade mig och Lalle runt 10 tiden och vi begav oss till Ikea, och hämtade några möbler. Pappa och Monica har avslutat sitt förhållande efter flera år och nu har pappa fått tag i en sådan otroligt fin lägenhet och flyttar därför ifrån deras hus.
Så igår var en heldag där, vi åkte dit, kolla runt, käka och sen tokshopping och framåt halv sju på kvällen begav vi oss hemåt - inom Mc donalds för lite krubb i magen (milkshake!) och sen hem och igår blev endast en kväll framför tvn och somnade i soffan.

Idag är det väl sådär.... sitter i min lägenhet, helt mörkt. Lyssnar på Cure. dricker lite vin. funderar om jag vill ut ikväll, det va jävligt länge sen. jag går knappt ut längre, det är mysigare med fina myskvällar med sin kära, samtidigt som jag just ikväll kommer på mig själv med att ut och tokskratta&tokdansa (just detta gör jag iof med min honeypie också men han är inte här ikväll ju)

ah, det blir väl lite vin&The Cure-dans i mina HelloKitty-mysbyxor och en armegröntröja med rosa fluffiga Playboy-bunnytofflor. För imorrn ska vi bege oss till Kristianstad igen och hjälpa pappa i hans nya schysta lägenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0