wake up honey - its time for a lovestory

sitter och funderar över detta med konstverk. konstnärer.
fan - jag har alltid - iaf så länge jag kan minnas - fascineras utav konst samt konstnärer.
men vad klassas direkt egentligen till konst?
jag har med egna ögon sett den moderna samt den klassiska konsten direkt i Paris , visst är den speciell och vacker men tänk ändå att konst är så så så otroligt mycket.
I mina ögon är konst allt från att se en miljardvärderad målning till att se min älskade på morgonen, - bredvid mig. 
vilket är finast, speciellast?
Min underbara älskade som ligger bredvid mig och snarkat sig igenom några timmar så jag inte kunnat sova, - eller någon målning av en man för några hundra år sen, - säkerligen med en konstig mustach och abstrakt beteende - ?
Kärlek för mig är inte det abstrakta - för det finns inget finare än att se den man älskar bredvid sig, - morgon, kväll - eller egentligen när som helst.

(detta är hur jag formulerar min kärlek till min älskade.) - med brist på all svenskalektionsfel, - även om jag fick jävligt bra betyg i det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0