New hot boots!

Tjingeling!
Åhhh faaan va kass jag är då då! Skulle ju bli bättre på denna blogg! Nåja, det är iaf inte så att det inte händer grejor i mitt liv så att jag liksom inte har något att skriva om, för det händer rätt mycket och bra nu =)

Schemat är ändrat nu, så det är tyvär lite långa förmiddagar hemma, enda postiva med det är ju att man får sovmorgon och vaknar inte alls av en totalt pain in the ass-alarmsignal och vi börjar runt 11 om dagarna med teori lektion i 2 timmar och sen är den 1 timmes lunch och från kl 14 är vi i köket och har så jävla roligt!!

Jag är hemma runt 18-halv sju om kvällarna, och då har det mest blivit att slänga in sig själv i duschen och sen inta soffan och tvn eller läsa. Just nu läser jag; Heroine - Unni Drugge - och den verkar attans bra !!!!

Idag, alla fredagar har vi tyvär inga lektioner... så idag vaknade jag runt halv åtta, begav mig upp, väntade på några händiga karlar som skulle fixa våra element, och de hade stängt av vattnet idag så jag gick bort till Lalle och traggade och duschade där och sen hem en sväng och sen till stan, träffade Mats och traggade om helgen, - fest hela helgen i hans underbart fina lägenhet (som jag vill ha) i Tyringe (enda felet med lägenheten, - att dne just ligger i Tyringe!)
och sen gick jag och köpte de gudomligt snygga stövlarna som jag la undan i början av veckan.
De är alltså så jävla heta att jag fan skulle kunna sexxa med mig själv i dom! köpte de för 699:- på Walk on och de passar grymt bra till både kjol och jeans!

Ikväll öppnar ÄNTLIGEN Harrys i staden, och imorgon är det ett metalband som lirar på Qbar.... och mitt i detta ska jag (hinna) partaja i Tyringe också!

Life is good =)

Nu sitter jag hemma, lirar Beyonce och dricker vitt.

Veckans bilder;

Jag i mina kockkläder =)

Och sen hade jag & Mats vattenkrig, fast han fick mest vatten, faaan va kul





denna bild tog jag när Lalle låg & slöade i min soffa & jag höll på att fixa byxor-garderoben... så jag la my old punkpants over him ^^


och
nu kommer årets hittills mysigaste bild;




Bild på mina heta nya stövlar kommer ikväll el imorrn!!! Puss på y´all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0