påsar under ögonen - eller hooked on the net?

det är liksom ingen hemlighet att jag ju är en så kallad nattmänniska. och absolut då raka motsatsen till det. fast så jävla devil from hell är jag väl iaf ändå inte, men jag älskar ju liksom inte att dra mig ur sängen iaf innan den slagit åtminstonde 08-something på morgonen. Men detta med kvällar och nätter - jag får ju tvinga mig själv ner i bingen till mina gosdjur (när jag sover utan min darling) annars blir det lätt att klockan närmar sig 3-4 på morgonen och skolan börjar 08.30..... (detta med 8 timmars sömn är jag helsugen på men det får inte plats i mitt liv? )

jag vill ju faktiskt sova ordentligt pga ; sova är skönt, huden behöver inte åldrar för fort, (noll rings underneath the eyes alltså) + om man vaknar mitt i natten och en kärlek sover så kan man myspussas på honom så han halvvaknar och myskramas ännu mera än vad han gjorde när han helsov.
Fattar ni  - eller låter jag som Linda Rosing?
(nu tycker jag ju väldigt mycket om henne så det va inget negativt)


inga mera inlägg 2day - nu blir det musik - & sen sova.... om ngr timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0