don´t push me- 50

Lyssnar på 50Cent, - har massa tänk ikväll. Ikväll också.
Fan jag har ensamångest.
Det är väl konstigt detta med ensamhet? Jag har sånt verkligt behov av att vara ensam en del, men ibland är det verkligen inte bra för mig att vara ensam. Som ikväll, jag mår prima, lyssnar musik, pysslar hemma, men är också medveten om att timmarna kommer att ticka och jag är glad att jag inte har några lektioner imorgon.

Har lagt mina digitalcams-batterier på laddning, och - jag vet att jag sagt det förut - men nu ska jag fan börja plåta igen. Känns som BD typ inte kommer användas , men här inne iaf. För jag är fett avis på Kitty´s blogg ju ^^  www.djungeltrumman.blogg/se/kitty
Hon är döbra och lägger ut kul bilder. tror dock inte mitt liv är lika kul som hennes för då måste man ha mera caaaaaaaaaaash

ah jo så tänker jag väldigt mycket på nästa vecka. oro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0