snart en ny liten i mitt liv

Den 21:de , september. Nu var det ett år sen min lilla Sluggo fick lämna denna värld, min älskade lilla voffe. Jag saknar honom otroligt.
När jag nu sitter i min mammas famn, i lördags förmiddag och hon berättar att hon och Einar verkligen tänkt på detta, och de planerar att köpa en hund till mig. Jag får bara lova att verkligen ta fullt ansvar för den & vad annat kan jag tänka mig? Mamma är medveten om hur lycklig jag är när jag har min egna lille voffe, när jag har en hund i mitt liv. Enda sen jag föddes, då min morfar hade flertal hundar och vi tyvär inte kunde köpa en själv pga mina brödrars allergi så har hundar varit så mycket för mig.
Jag har så mycket kärlek att ge, där inne i hjärtat, men lyckas ge det till fel personer som jag släppt in i mitt liv, - för de jag väljer de väljer aldrig mig först, utan knarket är alltid nummer ett.
Jag älskar min familj så jävla mycket men sen finns de ju den där andra, utomstående - som man släpper in i sitt liv & älskar som "min man-kärlek".
Jag väljer fel killar, det är ingen  jävla hemlighet - det är mitt hjärta som blöder och värker det är jag som fäller alla miljarder tårar. Men dessa som nu varit i mitt liv på det sättet (3 pers) de väljer knarkknarkknark som nummer ett, medans jag själv sitter här och aldrig rört knark, aldrig rökt ett bloss på en vanlig cigg ens. jag kanske inte är Guds bästa barn, men knark tänker jag aldrig & har aldrig hört.
Nu är det iaf så att jag ska få min egen lilla hund. Och mamma har så rätt, - då har jag så mycket kärlek att ge och hon vet också hur otroligt lycklig jag blir av en liten voffe.

Jag har väldigt mycket kärlek att ge, i mitt hjärta, men jag skadas av att öppna mig för någon som inte ser vad jag har att ge.

 Jag&min första lilla voffe. (kolla inte frillan  på mig eller tänderna heller för den delen, jag va typ 5 här)

  Lille Sluggo, min lille snuttskrutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0