way 2 much -

det har varit en hel del i mitt liv den senaste tiden. allting inte negetivt för den delen, men en släng av det också, tråkigt.
jag hanterar det som jag hanterar det.
min pappa har opererat sitt hjärta, allt gick bra men sen fick han en stroke på det så mycket går jag med oro för min pappa.
samtidigt ska jag fixa skolan, det går bra jag pushar mig hårdare.
samtidigt har det varit aningens kärleksbråk som inte känns så jävla relativt mitt i allt annat men som påverkar ändå

nåja, Vi tar oss alla hela från tid och händelser , won´t we?

nu lyssnar jag på kalle baah. i helgen hanns det med mycket, fest hos lalle och vi var i kristianstad - jag köpte en fin brun linne inne på metal affären med en dödskalle på - köpte även madonnas nya greatest hits
& sen var vi hos mats i tyringe och hade en härlig kväll och jag blev totalt förälskad i hans lägenhet.
igår söndag - var det endast ligga på lalles soffa och sova, trötthet efter helg - käkade thaimat och finna timmar tillsammans.
nu väntar jag på att lalle ska komma upp.

glada nyheter:
ström har hört av sig, jag har inte hört ngt från han på över ett år. (vi har inte varit ovänner el ngt, utan det är på grund av något annat)

och jag har en ny tatuering. bild kan fixas snart

plus att jag ska uppdatera blogg oftare, promise, men ha förståelse för jag inte gjort det nu de senaste tiden


puss på er / Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0