universums dåligaste bloggare, VM pris

fattar inte varför jag misslyckas med en blogg, jag som är en sån där grubblare och traggar som en grek som druckit för mycket ouzi, - alltså inte jag, men grekarna.. nåja. I´m a failure isåfall.

Jag vill skriva en bok. Jag vill absolut bort från Hässleholm.
Har fått jobb på en restaurang från maj till september i Torekov, och min kära mamma har fixat ett radhus där jag ska bo 20 min från jobbet, precis nere vid havet. Livet löser sig?
I helgen va jag, mamma textil och min kusin Rasmus i Halmstad och jag åkte på arbetsinterjuv i lördags, han ringde nämligen i tisdags och sa att han hade gått igenom en hög ansökningar men tyckte jag lät intressant och sen åkte vi dit och så fick jag jobbet. Nice.
Jag är så jäkla glad och min chef verkar vara helt jättebra!

http://www.fiskhuset-torekov.se/

nu måste jag kila ini duschen, fan att jag alltid är så jävla dålig på tider.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0