bajs oxå

Jäklar shit... , blev ju uttråkad i eftermiddags, hoppade efter mycket om och med in i duschen för en låååång dusch, väldans skönt. Sen begav jag mig traskande neråt mot hamnen, på den långa vägen. Gick till jobbet, då va kl runt 17 och jag traggade med Linus. Det va bara han, Kim, Jaow och Iza där och det hade inte hänt något alls på jobbet. Så Linus och jag traggade, vi båda sitter i samma sits ang hösten så lite deppsnack också.
Sen fick jag höra att Manfed va tillbaka efter sin korta semester och lämnade lön idag, så jag stannade och åt lite kräftstjärtar och en blåbärsmuffins.
Sen kom Manfred och de stängde köket tidigt eftersom inget hänt. Jag får min lön imorgon för han hade bara skrivit till de som jobbade idag.
Och sen när vi ska gå så frågar Linus om vilken tid han ska komma imorgon och då säger Manfred när han kollar på schemat att ifall vädret blir som idag och lika lite att göra så behöver ingen av oss två komma imorgon.... Dooh... va fan skulle jag stå med där och tragga?!
Nu kommer jag va ledig imorgon! Jävla skit!

Imorgon efter jag vaknat ska jag traska ner till jobbet igen (åkte med Linus hem) och hämta lönen, sen kanske bada ett (sista) dopp i sommar, sen åka till Båstad och sätta in checken, handla vin och se ifall vi ska ha festen imorgon kväll här hemma i huset. Kan nog bli nice.

Fan att jag inte ska jobba imorgon... jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0