bananvinet får absolut bra poäng

Denna boken verkar attans bra. Köpte "Fjäril utan vingar" av Malin Hedin igår, hela sommaren har Båstads bibliotek sålt ut massa böcker för endast 10 kr st. Toppen. Blir en höst med massa läsande, I think.

Nåja, jag har nu öppnat "gamla godingen" som verken jag eller Mats kan klura ut varför vi slutade dricka, - banan vinet... ska ta mig den första klunken...*slurp* .. smakar, - banan. Men det är ju gott! Matshjärtat mitt, hur tänkte vi här?
Traggade med honom precis, va och storhandlade massa gosaker på ÖB. Och här sitter jag och svälter ihjäl typ.

Förresten, imorgon har jag ju traggat och bestämt med mina arbetskompisar om partaj här i huset... trevligt, men nu är det så att jag har noll vin.. öppnade denna precis och ska jag ha till fest imorgon... fuck, måste jag till Båstd igen endast pga dricka... dooh...
Ilands problem...

ska ducha, kolla tv... och i eftermiddag beger jag mig då fan till ica. om jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0