banta

Tjingelingan.
En ny dag har börjat, och efter jag kom hem igår blev det kvällssöndags-serier och sen en skitkass film på sexan, - det började med "based on a true story" och jag hissade intresse-flaggan. Sen satt jag i typ en timme och kollade på ett par som låg ute i havet och blivit lämnade, och sen simmade några hajar förbi. Vidas spelade Bryan Adams sånger på datan och jag frös, så hämtade mitt täcke och gluttade vidare tills jag uppebarligen vaknade runt 3 i natt i fotöljen.
Asade mig upp på rummet, alarmet ringde som en böld i r... , - *hrmf* - kl 6, men snoozade mig till halv sju.

Idag är det höstligt vackert väder och jag ska hårdbanta nu i iaf 4 dagar.
På lördag kommer darling och Maggan och hennes voffe. Maggan ska nog hjälpa mig med mitt hår som börjar se alldeles för tråkigt ut, - vill fortsätta ha somrigt hår. Men tydligen har sommaren pajat det, bad och sol har tydligen gjort sitt. Jag har några dreads där i, men uppenbarligen inte från ngt knullrufs för det har det inte varit mö med denna sommaren!

Igår kom ju mamma Textil, vi traggade lite, åkte sen till Torekovs hotell och spa-anläggning, - riktigt schyst ställe och traggade där, - de söker extrapersonal och jag ska dit och snacka med kökschefen, - för det var där de sökte personal. Perfekt.
Club Tintin ringde här om dagen och frågade om jag ville börja jobba, idag, men då visste jag inte schema, nu funkar det inte för jag jobbar från 10 till stängning nu till torsdag.
Idag har jag en viktig uppgift, - få tag i den nya husägaren och snacka mig till att få bo kvar med Vidas iaf september ut. Det handlar om 2 jäkla veckor, så det lär väl inte vara något problem? Snälla gode gud!

Igår fick jag förresten inbjudan till Mios dopp. Den 11de dec ska Mio Alfons Johansson-Larsson firas! Jättesöt inbjudan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0